...

...

:/

وات د فاک..

  • Baby Blue

نظرات  (۲۳)

دیوونه شدی؟:/

پاسخ:
دیوونه بودم"-"

چه تاریکه اینجا..

پاسخ:
آره...

چه خبرا

پاسخ:
آه دلم گرفته..

ها ها خب به من چه 

پاسخ:
همینطوری به تو چه شد که به این روز افتادم:/
بی مزه-_-
گمشو از اینجا

نه بی شوخی😂

بهم بگو چته.. احتمالا تنها کسیم که میفهمم:)

پاسخ:
درسته...
احتمالا تنها کسی بودی که میتونست بفهمه...
که اونم نفهمید!

شعر نخون برام..

پاسخ:
حقیقت محضه...

نیست...

پاسخ:
هست...
تولد سال پیش برات نامه نوشتم...
بهت گفتم مراقبمون باش...
نبودی...
برات نامه نوشتم...
گفتی جبران میکنی...
نکردی...
پس هست...خیلیم هست!

چطور میتونی انقد تک بعدی حرف بزنی و رفتار کنی؟؟؟

من تنها بودم...

به کمکت نیازداشتم...

پاسخ:
چطور ازم انتظار داشتی کمک کنم وقتی خودت منو تو سیاهچاله پرت کردی؟؟!

تو هم مثل من با خودت حرف میزنی ...

پاسخ:
....
........
.......‌‌‌‌....
..................
تو....
اینجارو از کجا پیدا کردی؟

من پرتت نکردم...خودت اونقد گم شدی که سر از سیاهچاله دراوردی.‌....

و نفهمیدی اگه تو پرت شی منم پرت میشم...

یادت نیس؟

یادت نیس که به من ۱۶ ساله قول دادی؟ یادت نیس بهش قول دادی تمام تلاشتو بکنی..؟

ببین...

من از دستت ناراحت نیستم...چون دوست دارم...عصبانی هستمااا چون هم خودتو بازی دادی هم منو...ولی...

بیا درستش کنیم!

بیا دوباره مثل قبل دوست هم باشیم:)

پاسخ:
من...
من میترسم...

از چی میترسی؟

پاسخ:
از اینکه دوباره بدتر سقوط کنم...
از اینکه نتیجه نگیرم...
از اینکه دوباره بزنم زیر قولم...

ترسناکتر از اینه که گند بزنی به کل آیندت؟

ترسناکتر از اینه که همیشه حسرتش تو دلت بمونه؟

ترسناکتر از اینه که بخوان شوهرت بدن؟

ترسناکتر از اینه که هرروز مامان باباتو تحمل کنی؟

لعنتیییی بهم بگم ترسناکتر از اینه که مرده متحرک شییییییی؟

زود باششش!!

 

پاسخ:
....

آدرس وبت رو این ثبت کردی خب (:

پاسخ:
.....
فاک....
حواسم نبود:))))

خیلی خری..

پاسخ:
اصلا خر بودن منم...

چی شده کیدو ...

پاسخ:
خوبم...
رنا نارگورکدرکدرانزلحبنارمتدمت
.دتمدتمدهحلهحبخعبخعبحهوتمداحرهحرخجدچح
  • آرتـــ ـــمیس
  • اینجا چه خبر است؟

    پاسخ:
    خدایا فاک..

    عه آرتی هم اومد !

    پاسخ:
    الان خوشحال باشم یا گریه کنم؟
    اصولا باید ناراحت باشم که لو رفتم...
    ولی نمد چرا خوشحالم:/
    دیوونه ترینای بیان اینجا جمعیم:/
    هورا*-*

    نههههههه خوبه که !!

    آدرسو ثبت نکن فقط ما اینجا رو داریم !!

    پاسخ:
    آره@-@
    باشه دیگه حواسمو جمع میکنم:"

    منم اومدم! @-@

    پاسخ:
    صفا آوردی@-@

    عهههه همه اومدن D:

    پاسخ:
    D":

    هلو بچ!
    همتون جمعین اینجا:))

    پاسخ:
    درود :)
    آره:))

    کیدو؟ "-" 

    پاسخ:
    عه وا"-"
  • عشق کتابツ
  • داداش-

    "-"

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی